Krispol, czołowy producent bram garażowych, okien i rolet, rozszerza kampanię telewizyjną zapoczątkowaną spotami sponsorskimi przed wybranymi meczami T-Mobile Ekstraklasy.
- Nasza kampania jest prowadzona pod hasłem ,,KRISPOL – bramy, okna, rolety do Twojego domu”. Jej celem jest wzmocnienie wizerunku firmy jako producenta kompleksowych rozwiązań najwyższej jakości – mówi Anna Michalak-Siezieniewska, manager ds. Public Relations - Spoty telewizyjne przedstawiają produkty marki Krispol w kontekście rodzinnym. Ich przyjazny i pogodny klimat nawiązuje do hasła „KRISPOL – Bliżej Ciebie”. Odzwierciedla ono filozofię firmy, która stawia sobie ambitny cel bycia jak najbliżej klientów i ich codziennych potrzeb.
Krispol towarzyszy rozgrywkom T-Mobile Ekstraklasy już czwarty sezon z rzędu. Nowy billboard sponsorski miał swoją premierę 19 lipca na antenie Canal+ Sport. Od sierpnia będzie go można zobaczyć także w TVN (Dzień Dobry Wakacje) oraz kanałach tematycznych Polsatu (Polsat Sport, Polsat Sport Extra, Polsat Film, Polsat Food), Discovery (Discovery, Discovery Science, Discovery Turbo Xtra, TLC), AXN, Comedy Central, BBC Entertainment i BBC Knowledge.
Spot zrealizowała poznańska agencja Kiwigroup, na co dzień współpracująca z Krispolem.
Dodatkowe informacje: Leszek Czajor, CN Public Relations, tel. 603 136 058, leszek.czajor@cnpr.pl
Link do strony artykułu: https://beta.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/krispol-rozszerza-telewizyjna-kampanie-sponsorska